Banff gondola naar Sulphur Mountain - Reisverslag uit Banff, Canada van Wiel en Inge Visschers - WaarBenJij.nu Banff gondola naar Sulphur Mountain - Reisverslag uit Banff, Canada van Wiel en Inge Visschers - WaarBenJij.nu

Banff gondola naar Sulphur Mountain

Door: Wiel

Blijf op de hoogte en volg Wiel en Inge

05 Augustus 2014 | Canada, Banff

Hallo allemaal,

Eerst een dienstmededeling:
De WIFI hier heeft gelimiteerde data. Het lukt me niet om foto's te uploaden. Misschien later, onze excuses voor het ongemak.

Omdat we vandaag in de buurt van Banff blijven hebben we het vanmorgen rustig aan gedaan.
Het weer is sinds gisteren een stuk beter geworden, zo'n en maximaal 27 Gr. C.
In de buurt van Banff ligt Sulphur Mountain, waar je met de gondel naar ruim 2400 meter kunt gaan. Je hebt hier een prachtig uitzicht over de gehele omgeving.
Op de terugweg van Sulphur Mountain zijn we nog langs de cascade waterval Bow Falls gereden.
Vlak bij deze Falls ligt nog een mondain hotel Fairmont dat Banff Springs heet. Voor de happy few.......
Later hebben nog wat boodschappen in de "stad" gedaan.
Dat was de update voor vandaag.
Morgen gaan we naar Yoho NP.
Misschien morgen meer...

Groetjes,
Wiel & Inge

Verslag uit: Canada, Banff

Wiel en Inge

Rondreis door West Canada. Start in Calgary via Banff NP, Jasper NP naar 100 Mile, Prince George, Smithers, Prince Rupert naar Vancouver ISland en via Vancouver weer terug.

Actief sinds 19 Juli 2014