Rondreis door West Canada - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Wiel en Inge Visschers - WaarBenJij.nu Rondreis door West Canada - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Wiel en Inge Visschers - WaarBenJij.nu

Rondreis door West Canada

Door: Wiel

Blijf op de hoogte en volg Wiel en Inge

29 Juli 2014 | Nederland, Heerlen

Rondreis door West Canada.
Zaterdag 2 augustus vliegen we vanaf Frankfurt naar Calgary
Onze rondreis start in Calgary
We gaan daarna via Banff NP, Jasper NP en Wells Gray Prov. Parc via 108 Mile, Prince George, Smithers naar Prince Rupert
Vanuit Prince Rupert maken wij een boottocht van 17 uur naar Port Hardy op Vancouver Island (deze boottocht wordt ook wel de Inside Passage genoemd).
Op Vancouver Island bezoeken we Campbell River, Tofino met het Pacific Rim NP en de hoofdstad Victoria.
Uiteindelijk steken we over naar Vancouver waar we nog enkele dagen zullen blijven.
Op 26 augustus vliegen we weer terug vanaf Vancouver, via Calgary naar Frankfurt.
Voor meer info over onze reis:

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Wiel en Inge

Rondreis door West Canada. Start in Calgary via Banff NP, Jasper NP naar 100 Mile, Prince George, Smithers, Prince Rupert naar Vancouver ISland en via Vancouver weer terug.

Actief sinds 19 Juli 2014