Prince George, Smithers, Prince Rupert - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van Wiel en Inge Visschers - WaarBenJij.nu Prince George, Smithers, Prince Rupert - Reisverslag uit Prince Rupert, Canada van Wiel en Inge Visschers - WaarBenJij.nu

Prince George, Smithers, Prince Rupert

Door: Wiel

Blijf op de hoogte en volg Wiel en Inge

14 Augustus 2014 | Canada, Prince Rupert

Hallo allemaal,

Het weer de laatste 2 dagen hier is nog steeds warm.
In Smithers was het nog tegen de 30 graden, en hier in Prince Rupert is het zo'n 23 graden, maar deze stad ligt wel aan de oceaan (lekker windje hier).
Gisterochtend zijn we vanuit Prince George naar Smithers gereden.
Onderweg was minder indrukwekkend dan andere dagen, dus waren we al rond 15:00 u in Smithers. Even inchecken en daarna zijn we nog naar de Twin Falls watervallen gereden een stukje verderop. Een dubbele waterval, toch heel bijzonder om te zien.
Vanochtend zijn we vanuit Smithers naar Prince Rupert aan de kust gereden. Het landschap was wel mooier als de dag ervoor, dus zijn we hier en daar even gestopt om van het uitzicht te genieten. In Prince Rupert hebben na het inchecken even gestopt bij het bureau van de BC Ferry om onze tickets voor morgen te halen. Daarna hebben we nog rondgekeken in de haven en in het dorp. Na het eten gaan we op tijd naar bed want morgen moeten we vroeg op voor onze tocht naar Port Hardy op Vancouver Island.
Van daaruit hopelijk weer meer verhalen.

Groetjes
Wiel & Inge

• 16 Augustus 2014 - 11:23

Carine:

Hallo Wiel en Inge zoals ik lees en zie maken jullie weer een prachtige reis geniet ervan . Kan niet wachten op de bijhorende verhalen .
    Groetjes uit het Belgenland Carine en Co

• 16 Augustus 2014 - 12:27

Eric:

Ha die pa en ma,

Alles hier gaat goed. Weer hier minder maar ach het is zomer :(!
    Veel plezier op de boot.

Eric & Suus