Johnston canyon en trail - Reisverslag uit Banff, Canada van Wiel en Inge Visschers - WaarBenJij.nu Johnston canyon en trail - Reisverslag uit Banff, Canada van Wiel en Inge Visschers - WaarBenJij.nu

Johnston canyon en trail

Door: Wiel

Blijf op de hoogte en volg Wiel en Inge

07 Augustus 2014 | Canada, Banff

Hallo allemaal

Vandaag is onze laatste dag in Banff. We zijn vanmorgen een klein stuk naar het noorden gereden naar de Johnston Canyon.
Nu eindelijk eens een stuk binnenweg gereden. Wij hoopten natuurlijk op wat " Wildlife", maar dat viel een beetje tegen. We hebben een volwassen elk (groot hertensoort) en enkele jonge herten (deer) gezien. We moeten tevreden zijn, de oogst groeit langzaam.
Johnston Canyon is een kloof met een wild stromende rivier. Daar zijn 2 watervallen in te zien, maar daar moet je wel een stuk bergop voor lopen.
Loser Falls was klein, maar Upper Falls was een behoorlijke (zelfs dubbele) waterval.
Daarna hebben we nog wat over de B-weg gereden hopende op meer " Wildlife" , maar de oogst bleef bij wat ik al beschreven heb.
Morgen vertrekken we naar Jasper NP.

Groetjes
Wiel & Inge

• 08 Augustus 2014 - 16:34

Lilian Vroomen:

Geweldige verslagen. Jammer van de foto's . Dien zien we later wel. Genieten maar. Groet lilian

• 08 Augustus 2014 - 22:08

Frank:

groetjes van pap en mam, die zijn net weer naar huis. Vang dich doa eine baer zou ich zegge!
    Veel plezier. Frank

Verslag uit: Canada, Banff

Wiel en Inge

Rondreis door West Canada. Start in Calgary via Banff NP, Jasper NP naar 100 Mile, Prince George, Smithers, Prince Rupert naar Vancouver ISland en via Vancouver weer terug.

Actief sinds 19 Juli 2014